tisdag 8 januari 2008

Huvudplanen och ritning på huset.

Nu har jag inte skrivit här på några dagar. Huset vi bygger är fardigt om en månad eller två.. De har hållt på med bygget mycket längre än jag har bloggat om det :o)!

Själva området ser ungefär ut så här. Det går en kanal runt om nästan alltihop. I den stora byggnade kommer det finnas det mesta av service man kan begära. Bla. Ev. Internet, bibiliotek, gym, tvätteri, mataffär och restuarang. Så vill man inte lämna orådet alls... är det fullt möjligt att bara ligga och lata sig... vid polen.

Usch vad tråkigt!! Jag är sådan att jag vill ut och uppleva omgivningen och folket!


Så gissa vilket hus som är vårat? Bilden är klickbar.

Joo... det hus som är vårat är det längst ut på udden..... Bästa läget!! Enligt mig.....

Bilden nedan visar ungefär hur huset är planerat. Ritningen stämmer inte riktigt med verkligheten. Mellankroppen är mycket djupare och inte fullt så bred. Vilket bara är possitivt!
Vi har även ändrat mycket på terrassens planering... jag återkommer till detta en annan gång.



Inga kommentarer: